w , , ,

Wielkanoc, majówka, Boże Ciało w Tatrach – Aparthotel Tatry Deluxe w Murzasichlu

APARTHOTEL TATRY DELUXE –

POLSKA GOŚCINNOŚĆ W LUKSUSOWYM WYDANIU

W Święta Wielkanocne wraz ze swoją rodzinką 2+3 miałam przyjemność gościć w wyjątkowym i bardzo urokliwie położonym aparthotelu: Tatry DeLuxe. Piękny widok z tarasu pokoju na oświetlone zachodzącym słońcem Tatry przerósł moje oczekiwania, a gościnność gospodarzy, jak i całego personelu w pełni zasługuje na najwyższą ocenę. W myśl zasady: „Czym chata bogata”, w bardzo eleganckim stylu, ale i z regionalnymi, góralskimi akcentami zostaliśmy ugoszczeni i zadbani w trakcie całego naszego świątecznego pobytu.

Tatry DeLuxe mieszczą się w cichym zakątku Murzasichla, wsi położonej na skraju Tatrzańskiego Parku Narodowego na wysokości 820–950 m n.p.m. Do Zakopanego wiedzie droga przez urokliwy las, a odległość do głównych atrakcji stolicy Tatr to 10 km. Z jednej strony możecie wypocząć w ciszy, spokoju i z dala od tłumu turystów, a z drugiej macie „rzut beretem” do wszystkich zakopiańskich atrakcji.

APARTAMENTY

Urządzone w nowoczesnym stylu, z góralskimi akcentami i dużą dbałością o szczegóły. Przestronne, komfortowe, pachnące świeżością. Nasz apartament składał się z sypialni z łazienką, salonu z mini aneksem kuchennym i tarasu z widokiem na ośnieżone szczyty gór – idealna przestrzeń dla rodzin z dziećmi. Apartamenty wyposażone są w telewizor, czajnik elektryczny, lodówkę, suszarkę do włosów i bezpłatne wi-fi.

TAKIE WIDOKI Z TARASU!

RESTAURACJA

Posiłki serwowane w hotelowej restauracji są obfite, z dobrych jakościowo produktów i estetycznie podane. Śniadania są w formie bardzo urozmaiconego bufetu szwedzkiego, natomiast obiadokolacje serwowane są do stołu. Niejedna restauracja mogłaby się pochwalić pysznym pieczonym pstrągiem czy udźcem z dzika, którymi byliśmy goszczeni. Do każdego posiłku serwowane są napoje: kawa, herbata, soki, woda oraz pyszne desery.

Śniadanie wielkanocne z faszerowanymi na kilka sposobów jajkami, z wieloma rodzajami wędlin, sałatek, serów, galaret, warzyw i owoców zdecydowanie trafiło w gust naszych podniebień. Obiady świąteczne obfitowały w tradycyjne zupy, w kilka rodzajów mięs, w stół wiejski z regionalnymi serami i mięsiwami i w kilka rodzajów ciast domowych.

A do tego wszystkiego przygrywała nam kapela góralska, że hej!

ŚNIADANIE WIELKANOCNE

OBIAD WIELKANOCNY

ATRAKCJE DLA DZIECI

W Wielką Sobotę na gości małych i dużych czekały koszyczki ze święconką, z którymi można było pojechać wozem konnym do pobliskiego, wiejskiego kościółka. My wybraliśmy opcję koszyczków robionych własnoręcznie przez naszych trzylatków i święcenie ich w Sanktuarium na Krzeptówkach.

W Tatry DeLuxe przygotowany został kącik zabaw dla dzieci, który sąsiaduje z restauracją, dzięki czemu rodzice mogą mieć nawet jeśli nie „na oku”, to „na uchu” swoje bawiące się pociechy. Przestrzeń do zabawy dzieci mają tak dużą, że zazwyczaj ich zabawy polegały na gonitwach lub na grze w piłkę… nożną.

NASZE WYCIECZKI

WIELKA SOBOTA I ŚWIĘCENIE POKARMÓW

W Wielką Sobotę nasi chłopcy przygotowali swoje koszyczki do święcenia – może nie grzeszyły one estetyką, za to zrobione zostały prawie w całości 3-letnimi rączkami 🙂

Jadąc święcić pokarmy, zatrzymaliśmy się w niebywale urokliwym i jednym z moich ulubionych kościółków: Kaplicy Witkiewiczowskiej na Jaszczurówce. Kaplica należy do najpiękniejszych zabytków Zakopanego. Powstała w 1908 roku, a jej projektantem był Stanisław Witkiewicz, ojciec słynnego Witkacego.

Pokarmy święciliśmy w Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach – chłopcy byli zachwyceni góralami oraz figurą Matki Boskiej i jej wielkim sercem.

Lody (w wersji mini, bo przed obiadem) w „Góralskiej Tradycji” w pasażu na Krupówkach.

WIELKA NIEDZIELA I ŚNIEŻNA ZADYMA W GÓRACH

W Wielką Niedzielę nas zawiało i zasypało śniegiem co najmniej jakbyśmy obchodzili Święta Bożego Narodzenia.

„Mamo! Ta wiosna nas oszukała!” – stwierdziły moje dzieci. Na szczęście Poniedziałek Wielkanocny się już zreflektował 🙂

LANY PONIEDZIAŁEK – SPACER POD WIELKĄ KROKIEW W PIĘKNYM, WIOSENNYM SŁOŃCU

W lany poniedziałek góry ukazały nam swoją całą potęgę – z władzą nad pogodą włącznie. Spędziliśmy rodzinne popołudnie na spacerze pod Wielką Krokiew, zjedliśmy pyszne moskale, kolejne lody, a raczej sorbety (nie wiem jak Wasze dzieci, ale moje to lodojady – przez cały okrągły rok) i zrobiliśmy zakupy na targu produktów włoskich.

Wielkanocny pobyt w Tatry DeLuxe oceniam na 5 z plusem! Świetna miejscówka na pobyt w Tatrach o każdej porze roku, piękne wnętrza, niebywałe górskie widoki i pyszna kuchnia – czego chcieć więcej?!

Dodatkowo dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny Tatry Deluxe oferuje zniżki:

– 5% na pobyt w sezonie,

– 10% na pobyt poza sezonem.

Korzystajcie, bo warto! Gorąco polecam!

APARTHOTEL „TATRY DELUXE”:

www.tatrydeluxe.pl

facebook TATRY DELUXE

DZIĘKUJEMY ZA GOŚCINĘ!

☀️🌊🏖
Drodzy Czytelnicy: jeśli wybieracie się do któregoś z hoteli/ obiektów rekomendowanych przez nas na www.multirodzice.pl – dajcie znać: pomożemy wynegocjować atrakcyjny rabat, lepsze warunki zakwaterowania, drobny upominek na powitanie, a może wino lub masaż gratis. Taki bonus dla naszych Czytelników

*********

„WILLA TATRY” – WYPOCZYNEK W TATRACH W DOBREJ JAKOŚCI I PRZYSTĘPNEJ CENIE

Druga propozycja na pobyt w Murzasichlu to „starsza siostra” aparthotelu: „Willa Tatry”.

Willa dysponuje komfortowymi 2, 3 i 4 osobowymi pokojami w większości z balkonami z widokiem na Tatry i łazienką. W restauracji posiłki serwowane są 3 razy dziennie. W pokojach znajdują się: telewizor, czajnik, szklanki, sztućce, dostępne jest bezpłatne wi-fi.

Willa Tatry to wersja wypoczynku bardziej ekonomicznego w porównaniu z aparthotelem, ale równie gościnna i dbająca o wygodę gości. Zresztą zobaczcie sami na zdjęciach:

ŚNIADANIE WIELKANOCNE

POKOJE

DOM WCZASOWY „WILLA TATRY”:

willatatry.com

facebook WILLA TATRY

• Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł – udostępnij go dalej!
  • Na fan page’u na facebooku dzieje się dużo więcej i z dużą dawką humoru. Wpadnij do nas!
  • Chcesz porozmawiać z innymi rodzicami? Zapraszamy do zamkniętej grupy na facebooku!
  • Jeśli chcesz podzielić się swoją historią, opinią, doświadczeniem na łamach portalu, napisz do nas: kontakt@multirodzice.pl
  • Będzie nam miło, jeśli dasz znać znajomym o multiRodzicach. Sharing is caring! :-)